لیدی میل چه طعمی خوشمزه هست و قابل تحمل ؟؟؟؟؟.

۲۴ پاسخ

کاکائویش با شیر

کاکائو میخورم طمع شیرکاکائو میده

کاکو خوشمزه مثل شیر کاکائو میشه

کاکائو

شیر موز عالیه

من طعم موزی رو با شیر قاطی میکنم میخورم راضی ام قابل تحمله و بشدت پیشنهادی

من موزی خوردم مثل شیر موزه

کاکائویی دوس داشتم

شنیدم موزی خوشمزه تره بعد موزی کاکائویی .توت‌فرنگی نخر .با آب جوشیده که بعدش یکم ولرم شده مخلوط کن بزار خنک خنک بشه حداقل تو یخچال بعد بخور

من فقط کاکائومیگیرم عالیه

من موز گرفتم واقعا طعمش عالیه

باشیر خوشمزه ترم میشه

من کاکائو میگیرم خوبه خوشمزس

کاکائویی بگیر

با اجازه هیچ کدوم کلا زهر ماره من موزیشو‌‌خریدم به زور قورت میدم میره پایین یه نفس قورتش میدم

کاکائوش

وانیلی با شیر عالیه کاکائویی ته مزه نمکی داشت خوشم نیومد

کاکائو من خودم اصلاخوشمزه نبود

هیچ کدوم کاکائویی هم زیاد خوب نیست

وانیلی و کاکائویی

موزی خوبه.مثل شیرموزه

کاکائو

کاکائو

اينجا يكي بود ميگفت موز خوشمزه اس عين شير موز ميمونه
از تجربياتم گفتم😁😂

سوال های مرتبط

مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان امیرعلی💙🥺 مامان امیرعلی💙🥺 هفته سی‌وهفتم بارداری
🌼نازگل🌼 🌼نازگل🌼 قصد بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی