۱۶ پاسخ

موزی بهتره

من کاکائو خوردم خوبه
با شیر قاطی میکنم ۴۰دیقه میزارم فریزر سرد سرد بشه بعد میخورم خوشمزس
بیشتر یکساعت نباید از آماده سازیش گذشته باشه بخوری

من همین الان خوردم لیذی میل
اول گفتن وانیلی که بابام دراومد تا تموم شد بس عق زدم بعد همه نوشته بودن کاکائویی
گرفتم بی مزه و بدمزه و وایی نصفه مونده رفتم موزی خریدم
انقدر طعم ملایم و خوبی داره که خدا میدونه اونا اصلا قابل خوردن نیس الکی نخر من واقعا نتونستم بخورم

فقط کاکائویی

من کاکائویی میخورم قابل تحمله

کاکوی

من وانیلی با آب میخورم خوبه

کاکائویی موزیش خوبه.فقط من آخر نفهمیدم این لیدی میل هرقوطیش چقدر وزن به بچه میده😑من میخورم ولی فک میکنم خیلی تاثیری نداشته چم..

موزیی باشیر

کاکائو

من طعم کاکائو گرفتم خوبه

کاکائو

مووووز

موزی کمی

موزی فقط

میگن طعم موز با کاکائو خوشمزه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی💙🥺 مامان امیرعلی💙🥺 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم مامان پسرم هفته چهلم بارداری