لیدی میل چه طعمی خوبه؟

۱۸ پاسخ

توت فرنگی هم خوبه

شنیدم کاکائو از بقیش بهتره

وانیلی

من موزی گرفتم خوبه طعمش چون کاکائو دوست ندارم

ببین بستگی ب خودت داره چ طعمی دوستداری
من از شیر کاکائو متنفرم
از شیر موز توت فرنگی بدم میاد الان کاکائو ش رو دارم خوشم نمیاد اصلا

ی سوال فقط برا جنینه؟من خودم لاغرم بخورم جوابه یا ن؟

میشه بدون تجویز پزشک خورد؟؟

شكلاتي من با آب جوش مي خورم

چرا میخوای بخوری مگ بچت چن کیلو هست؟

کاکایوش مزه هات چاکلت میده

لیدی میل چی هس اصلا😂😬

من کاکائویی میخورم خوبه

شکلاتی

من ترومام شکلاتی گرفتم با شیر و آب بدمزه اس یه مزه. شوری داره

کاکائو

کاکائو اش

کاکائو

کاکائویی اونم با شیر

سوال های مرتبط

مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهسا مامان مهسا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی