خانمها لیدی میل چه طعمی بخرم خوبه؟؟؟؟

۹ پاسخ

من توت فرنگی خریدم

میگن کاکائو خوبه

منم کاکائویی خریدم یکم شکر هم میریزم خوشمزه تر میشه

کاکائوش خوشمزه تره

من کاکائو با وانیلی گرفتم
وانیلی بهتر بود برام دوتا طعمش خوبه

فقط کاکائو تو شیر

من کاکائوشو تو شیر حل میکردم میخو ردم

من کاکائو شو دوست دارم

وانیل
حتما توشیر هم حل کن بخور

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مهسا مامان مهسا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد