من موزی خوردم طعمشو دوس داشتم.. خودت ببین چه میوه ای بیشتر دوس داری همون طعمو بگیر
کاکائو
کاکائوییش و من خیلی دوست داشتم
کاکائو و موز ، وانیلیشو اصلا دوستنداشتم من
موزی بهتر
من هم موزی هم وانیلی هم کاکائو یی گرفتم ولی کاکایویی بهتره
موزی بهتره
کاکائویی
وزنش چقذ بود ک میخای لیدی میل بخوری
من کاکائو با شیر میخورم خیلی خوشمزه میشه عین شیر کاکائو هست
کاکائو و موزی من خوردم هردوتاشو دوست داشتم بستگی داره به خودت سلیقه ای هست
کاکائو
کاکاعو
من بین کاکائو وموزی موزو ترجیح میدم قابل تحمل تره
برا من وانیلیه مزه شیرخشک میده بقیه طعمارو نمیدونم چطور باشن
من کاکائو دوست دارم
من وانیلی گرفتم قابل خوردنه
من با موزی اوکی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.