خانما لیدی میل چه طعمی بخرم ؟ دکترم گفت بخور

۱۸ پاسخ

من موزی خوردم طعمشو دوس داشتم.. خودت ببین چه میوه ای بیشتر دوس داری همون طعمو بگیر

کاکائو

کاکائوییش و من خیلی دوست داشتم

کاکائو و موز ، وانیلیشو اصلا دوستنداشتم من

موزی بهتر

من هم موزی هم وانیلی هم کاکائو یی گرفتم ولی کاکایویی بهتره

موزی بهتره

کاکائویی

وزنش چقذ بود ک میخای لیدی میل بخوری

من کاکائو با شیر میخورم خیلی خوشمزه میشه عین شیر کاکائو هست

کاکائو و موزی من خوردم هردوتاشو دوست داشتم بستگی داره به خودت سلیقه ای هست

کاکائو

کاکاعو

من بین کاکائو وموزی موزو ترجیح میدم قابل تحمل تره

برا من وانیلیه مزه شیرخشک میده بقیه طعمارو نمیدونم چطور باشن

من کاکائو دوست دارم

من وانیلی گرفتم قابل خوردنه

من با موزی اوکی بودم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی
مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان محمد سینا🩵 مامان محمد سینا🩵 ۷ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری