عزیمز تاپیک اخرمو ببین
کاکائویی راضیم
از کاکائوش متنفررررم😑
کاکائویی
فقط آبجوش حتما ۴۰ دقیقه اینطورا بذار خنک بشه بعد پودر و قاطی کن
اووووم وانیلی عاااالیه با آب گرم میخورم مزه میده هااااا
کاکائویی
کاکائو و موز
من انترامیل میخورم همه ی طعم هاش عالین
لیدی میل چیه عزیزم؟!
عین شیر خشک چه جوری منم دلم خاست
موزی فقط
من کاکائو با شیر میخورم مزه شیر کاکائو میگیره و قابل تحمله
من چند بسته کاکائویی خوردم
طعم توت فرنگی ام خوبه اصلا موزی نگیر نمیشه خورد وانیلی ام بهتره ولی نه به اندازه توت فرنگی
کاکاو فقط خوبه
چ ست قشنگی سایتشو داری؟
کاکویی خوشمزس البته با اب بخور شیر جذب اهنشو کم میکنه
من بسته دوم شکلاتی و دارم میخورم با شیر سرد قاطی میکنم کاملا قابل خوردن هست برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.