لیدی میل چه مزه ای بهتره بخرم؟
چه طعمی پیشنهاد میدین؟

تصویر
۱۷ پاسخ

عزیمز تاپیک اخرمو ببین

کاکائویی راضیم

از کاکائوش متنفررررم😑

کاکائویی
فقط آبجوش حتما ۴۰ دقیقه اینطورا بذار خنک بشه بعد پودر و قاطی کن

اووووم وانیلی عاااالیه با آب گرم میخورم مزه میده هااااا

کاکائویی

کاکائو و موز

من انترامیل میخورم همه ی طعم هاش عالین

تصویر

لیدی میل چیه عزیزم؟!

عین شیر خشک چه جوری منم دلم خاست

موزی فقط

من کاکائو با شیر میخورم مزه شیر کاکائو میگیره و قابل تحمله

من چند بسته کاکائویی خوردم

طعم توت فرنگی ام خوبه‌ اصلا موزی نگیر نمیشه خورد وانیلی ام بهتره ولی نه به اندازه توت فرنگی

کاکاو فقط خوبه

چ ست قشنگی سایتشو داری؟
کاکویی خوشمزس البته با اب بخور شیر جذب اهنشو کم میکنه

من بسته دوم شکلاتی و دارم میخورم با شیر سرد قاطی می‌کنم کاملا قابل خوردن هست برام

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی