من قیمتشو نمیدونم چون از داروخونه جاریم یکی گرفتم حساب نکرد ولی حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ هست
کاکائوییش خوشمزس به نظرم ، موزی هم خوبه
با شیر بخوری خوشمزه تر هم میشه
موز و کاکائو بگیر
کاکائو از وانیلی بهتره
موزی شو بگیر خیلی خوبه با شیر قاطی کن خیلی خوشمزس
من ۳۶۵خریدم با طعم موز اصلااا دوسنداشتم کاکائوییش بهتر بود
من ۵۵۰ خریدم با طمع موز خیلی خوب انگار خود موز میخوری
طعم وانیلی داره؟؟؟؟
شنیدم موزی و توت فرنگیش از بقیه بهتره کاکائویی نگیر من بارداری قبلیم گرفتم خیلی بد بود
من دیروز خریدم طعم کاکایویی خوبه خوشمزس راحت میخورم
۳۶۵ تومنم یه قوطیشو گرفتم
من دیروز خریدم ۳۶۵، طعم کاکائوییشو با آب ولرم قاطی کردم و مزش خوب بود
اصلا اونجوری ک بد میگفتن نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.