نه بابا دکتر من گفت با شیر اثرش بیشتره بهتره
من گفتم با اب حل کنم معدم شاید با شیر سازگار نداشته باشه
گفت سعی کن با شبر بخوری
فقط موزیش خوبه
وانیلش بی مزه اس
توت فرنگیش فقط بو داره
من ک بدم اومد هم کاکائو گرفتم هم موزیش اصلا نتونستم بخورم
من کاکائوییشو گرفتم ۳۶۰تومن
من وانیلی گرفتم ،بد مزه است ،باز موزی اش بهتره ،،،ولی میگن توت فرهنگیش عالیه ،البته من گیرم نیومد ،،،قوطی ۳۶۵ هست
برای چیه؟
من کاکائوییش خریدم خوشمزه هس
صبحا با شیر قاطی میکنم میخورم
روزی ۱ اسکوپ
تاثیر داشته
قیمتش ۵۰۰ خوردی
۲۱ روز برا من اومد
میخوام دوباره بخرم دکترم گفت دوباره بخر استفاده کن
من وانیلیشو گرفتم۳۶۰تومن خیلیم بد طعمه نگیر این طعمو فعلا نرفتم سونو وزن ببینم نتیجه میده یانه
مال من ک دوهفته ای تموم شد
کاکائو از همه خوشمزه تره دو هفته باید تموم کنی روزی دو وعده هر قوطی هم ۴۳۰
من موقع انیسا کاکائوشو گرفته بودم با شیر میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.