۸ پاسخ

من خودم بیشتر وزن گرفتم تا بچه
طبق مصرف روشم روزی دوبار میخوردم

دکتر من روزی یه لیوان گفت بخور.

هفته ایی دویست گرم روزی دو بار میخورم

دکتره من ال ارژنین داد گفت خیلی از لیدی میل بهترو بالاتره

نمیدونم والا دو تا قوطی مصرف کردم تا حالا جدیدا نرفتم سونو ببینم وزنش چقدر شده

هفته ای ۲۰۰ گرم

روش زده طی یک هفته باید خورده شه روزی ۲لیوان

سوال منم هست🥲🥲

سوال های مرتبط