۲ پاسخ

من سیب ، موز ، روزی یدونه بستنی ، تخم مرغ میخورم

من که قندم لب مرز هیچی
همش دارم حبوبات آب پز می‌خورم 🫠🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد