من توی یکماه سه چهارم قوطی خوردم البته با ال آرژنین و غذام که دوبرابر کردم از صدک ۱۸ شد۴۲
بجاش مغزیجات بخور و معجون
موز شیرموز
من یکی و نصفی لیدی میل خوردم قطش کردم پری روز سنو دادم ۳کیلو بود ۳۱ فته و یک روز یکو نیم بود
من 6 تا خوردم تا الان ک خسته شدم دیگه نمیخورم
فک نکنم با یه قوطی کاری بشه عزیزم
مرتب بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.