۶ پاسخ

من توی یکماه سه چهارم قوطی خوردم البته با ال آرژنین و غذام که دوبرابر کردم از صدک ۱۸ شد۴۲

بجاش مغزیجات بخور و معجون
موز شیرموز

من یکی و نصفی لیدی میل خوردم قطش کردم پری روز سنو دادم ۳کیلو بود ۳۱ فته و یک روز یکو نیم بود

من 6 تا خوردم تا الان ک خسته شدم دیگه نمیخورم

فک نکنم با یه قوطی کاری بشه عزیزم

مرتب بخور

سوال های مرتبط

مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری