۷ پاسخ

من فقط موزی‌رو تونستم بخورم

بچه من ۳۲ هفته و ۲ روز ۱۹۰۰ بود
دکتر گفت خوبه

سلام نرماله ۳۱ هفته ۶ روز ۱۸۵۰ بود نی نی

منم تازه شروع کردم به خوردن هنوز سونو نرفتم

اره خیلی تاثیر داره من استفاده کردم تو ۲۷ هفته گرفتم

با دکترت مشورت کن بخور به من گفت اصلا نخور. وزن بچه هم خوب بوده نیاز نیست بخوری بعد 32هفته بیشتر وزن میگیره. من سر زایمان قبلی هفته 32و5روز نینی 1500بود

قندداره سرخود نخور

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی