عزیزم حتما تاثیر داره دیگه اگه نداشته باشه که دکتر مریض نیست الکی بگه بخورید
بمنم داد نخریدم چون خودمونو چاق میکنه
عزیزم منم تا الان ۳ تا ازش خوردم دیگه گفتم نمی خورم برم سنو ببینم وزن گرفته در کنارش تغذیه ام هم بیشتر کردم 🩷
من قوطی دوم تموم کردم حالا برم ۵روز دگ سونو ببینم خوب شده یان وزن خودم رفته بالا فعلا
من از اول ماه نهم شروع کردم ، تو این سه هفته فک کنم ۵ کیلو اضافه کردم .
خودم چاق شدم در حدی که این یه هفته اخر ۳ کیلو اضافه کردم . فقط یه هفته دیگه میخورم و چند روز بعدش سزارین میشم .
تازه روزی یه قاشق و یه بار میخورم .
دیگه نمیدونم به بچه هم وزن داده یا نه .
چون قبل از مصرفم ، وزن بچه یکی دو هفته زیاد بود .فک میکردم ۳۸۰۰ گرم اینا بشه ، ولی دیروز وزن گرفتم (سونو دقیق نبود ) گفت ۳۱۰۰ ، ده روز دیگه سزارین میشم ، فک کنم ۳۳۰۰ یا ۳۴۰۰ فوقش بشه که این وزن عادیه برا کسی که ۳۹ هفته سزارین میشه .
لیدی میل بی تاثیر نیس ال الرژنین معجزه میکنه
برا من ک تا الان نداشته ۴ تا هم خوردم
ولی شنیدم ک تاثیر داره
ببین من خوردم از ۲۷ هفته
وزن معجزه آسایی به بچه نداده تا الان
ولی خب رشدش رو نرمال کرد.
اینم بگم در کنارش پروتیینی که میخوردم رو بیشتر کردم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.