خانمای که لیدی میل خوردن چند قوطی خوردین و وزن بچه چقدر تغییر کرد ؟

۳ پاسخ

من خوردم
خوب بود
هفته ای دوبار

من ی قوطی گرفتم دارم میخورم تاریخ سونو هم هفته اول خرداد هست اون موقع معلوم میشه

بهتر از اون سویق گندم و جو
هر روز از هر کدوم یا قاشق سرخالی با شیر قاطی کن و بخور
برای شیردهی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی