۲ پاسخ

حلیم و بستنی و دلسترم خوبه
البته اگه قند داری نخور

ببین اصلا نمیشه گف به خاطر اون بوده یا ن
من ۳۲ هفته گفتن وزن بچت کمه لیدی میل بخور
۴ تا قوطی خوردم ولی اصلا تاثیری روش نداشت فقط خودمو چاق کرد بچمم ۲۸۰۰ بدنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی
مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر و آسمان مامان سپهر و آسمان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری