من الان قوطی دومم یه قوطی تموم کردم اما هنوز سونو رشد نرفتم ببینم خوبه یا نه
ترومام بهتره از لیدی میل من یدونه خوردم دکترم گف نخور دیگ
من یه هفته استفاده کردم یه روز در میون دکتر گفت خیلی خب وزن گرفته دیگ ادامه نده
من نتیجه ندیدم وزن بچشم بالا نرفت خودم بیشتر وزن گرفتم
از چند هفتگی دکتر واستون تجویز کرد
تو یه هفته 400 گرم عالی بود دکترم گفت اگه همینطور ادامه پیدا کنه تپل تپلو میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.