۵ پاسخ

خیلییییی

بجاش آجیل بخور. من سر اولیم خوردم وزن بچم ۲۸۰۰ بود بعدم حساسیت شدید گرفت تا همین الانم حساسیت داره ولی کمتر شده

من بچم ۷۰۰ گرم بود یک ماه خوردم شد ۱۲۰۰

خیلی 🙂

من یه دوره خوردم ولی دیگه بعدش نرفتم سونو ببینم وزنش چطوری شده

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد