۷ پاسخ

گلم من وانیلی و کاکائویی روخوردم خوشمزه بود کاکائویی مزش مثل ویفر کاکائویی هستش

من که فقط کاکایو شو دوست دارم توت فرنگی شو اصلا

من کاکائویی خریدم نتونسم بخورم دیکم طعم دیگ نخریدم

موز خوبه

اگر وزن بچه تو سونو کم بود بخور اگر خوبه نخور

اره مزش خوبه

وانیلی

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهسا مامان مهسا هفته سی‌وپنجم بارداری
🌼نازگل🌼 🌼نازگل🌼 قصد بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد