خانوما لیدی میل چ طعمی خوبه اولین بار میخام بخرم

۱۶ پاسخ

وانیلی اصلا نخر
من بقیشو امتحان نکردم نمیدونم

وانیلی خوب نبود ولی موزی خوبه

موزی

موزی خوبه ، بااب مزه این شیرموز پاکی هارو میده

بنظرم موز

کاکائویی و موزی

شکلات خوبه ولی میگن وانیل وزن میده به بچه اما من طعم کاکائو رو بیشتر دوست داشتم باز مونده به خودت

من توت فرنگی گرفتم خوب بود

شکلاتیش واسه من مزه آهن میداد موزی خوبه

من موزی گرفتم بزور میخورم بخدا
هوق میزنم‌گاهی منتظرم زودتر تموم بشه شکلاتی بخرم

برعکس همه که گفتن شکلاتی خوبه
به نظر من اصلا خوب نیس مزه شکلات که اصلا نمیده موزیش باز بهتره یه طعم و بوی موزی داره بازم سلیقه ایه

شکلاتیش خوبه

بنظرم موز و شکلات خوشمزه باشه

من همش کاکائو میگیرم

من شکلاتی میخورم

میگن شکلات باز به خودته

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
🌼نازگل🌼 🌼نازگل🌼 قصد بارداری
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی