وانیلی اصلا نخر
من بقیشو امتحان نکردم نمیدونم
وانیلی خوب نبود ولی موزی خوبه
موزی
موزی خوبه ، بااب مزه این شیرموز پاکی هارو میده
بنظرم موز
کاکائویی و موزی
شکلات خوبه ولی میگن وانیل وزن میده به بچه اما من طعم کاکائو رو بیشتر دوست داشتم باز مونده به خودت
من توت فرنگی گرفتم خوب بود
شکلاتیش واسه من مزه آهن میداد موزی خوبه
من موزی گرفتم بزور میخورم بخدا
هوق میزنمگاهی منتظرم زودتر تموم بشه شکلاتی بخرم
برعکس همه که گفتن شکلاتی خوبه
به نظر من اصلا خوب نیس مزه شکلات که اصلا نمیده موزیش باز بهتره یه طعم و بوی موزی داره بازم سلیقه ایه
شکلاتیش خوبه
بنظرم موز و شکلات خوشمزه باشه
من همش کاکائو میگیرم
من شکلاتی میخورم
میگن شکلات باز به خودته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.