لیدی میل باید یدفعه بخوری مزه مزه نکنی درکل مزه خوبی نمیده😐
فرنی که دستورش توی برنامه هست با مغزیجات و شیر موز خیلی خوب بود واسه من
من کاکائویی گرفتم اصلا دوسش ندارم
من که وانیلی گرفتم خیلی بد بود عزیزم آجیل و حلیم و مرغ و گوشت کبابی و بستنی
هفته ای ۱ بار:
حلیم
فلافل
آبگوشت
ماهی
عدس پلو
نخود پلو
لوبیا پلو
پرو بستنی(بستنی معمولی پروتئین خیلی کمی داره و بیشتر قنده و باعث وزنگیری خودت میشه نه بچه)
___
هرروز
تخم مرغ اب پز
لبنیات کم چرب
آجیل
کاکائویی از همه بهتره
حریربادوم برا خودت درست کن بخور
حلیم بستنی ابگوشت مغزیجات
لیدی میل من نخورد ولی میگن کاکاعویش
چند کیلوعه ؟؟
لیدی میل و نمیدونم ولی شیر پسته شیر بادوم شیر خرما.
حلیم.
گوشت قرمز.
بستنی
اینا برا وزنش خیلی خوبه
کاکائو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.