۱۰ پاسخ

لیدی میل باید یدفعه بخوری مزه مزه نکنی در‌کل مزه خوبی نمیده😐

فرنی که دستورش توی برنامه هست با مغزیجات و شیر موز خیلی خوب بود واسه من

من کاکائویی گرفتم اصلا دوسش ندارم

من که وانیلی گرفتم خیلی بد بود عزیزم آجیل و حلیم و مرغ و گوشت کبابی و بستنی

هفته ای ۱ بار:
حلیم
فلافل
آبگوشت
ماهی
عدس پلو
نخود پلو
لوبیا پلو
پرو بستنی(بستنی معمولی پروتئین خیلی کمی داره و بیشتر قنده و باعث وزن‌گیری خودت میشه نه بچه)
___
هرروز
تخم مرغ اب پز
لبنیات کم چرب
آجیل

کاکائویی از همه بهتره

حریربادوم برا خودت درست کن بخور

حلیم بستنی ابگوشت مغزیجات
لیدی میل من نخورد ولی میگن کاکاعویش

چند کیلوعه ؟؟
لیدی میل و نمیدونم ولی شیر پسته شیر بادوم شیر خرما.
حلیم.
گوشت قرمز.
بستنی
اینا برا وزنش خیلی خوبه

کاکائو

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهسا مامان مهسا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد