۱۲ پاسخ

از 2500 به بعد اوکیه واسه خودت واون بچه غصه درست نکن به 2800 و900 اینا میرسه دختر دومم 2700 بدنیا اومد دیروز وزن کردم 4700 بود اتفاقا این ریزه میزه ها خوب بزرگ میشن

بستنی دلستر بخور

بستنی

عزیزم بچه سالن باشه وزنش چه اهمیتی داره
من بچه اولم ۴۰ هفته ۲۹۰۰ دنیا اومد، این بچمم وزنش کمه، هزار جور سونو و چکاپ رفتن و درآخر گفتن همه چیزش سالمه فقط ریزن! همه چیزم خوردم، همه کار هم کردم
سالم باشن هرچقدر باشه وزنشون

روزی دوبار من خوردم لیدی میل رو با شیر اوکی شد وزنش

یدونه لیدی میل خیلی اثر نداره باید پنج شیش تا بخوری اگه پزشکت اجازه میده ادامه بده
گوشت کبابی
حلیم
تخم مرغ آبپز
بادوم

پسر منم 2770به دنیا اومد
الان 3کیلو شده
عیبی نداره عزیزم

بچه من دنیا اومد ۲/۴۵۰ بود
نگران نباش
فقط سالم باشه
وزن مهم نیست

ب خودت استرس نده بچه ی خواهرم دوکیلو بود ب دنیا اومد اونم سزارین 300گرمش ورم بود موند دوکیلو الان 9سالشه

عزیزم الان دیگه ارزش نداره ذهنتو‌درگیر کنی
الان من دوقلو دارم از خدامه که فقط بالای دوکیلو باشن،بدنیا میان زودی وزن میگیرن

روزی یه تخم مرغ
مغزیجات
گوشت ترجبحا کبابی یا ماهیچه
موز
حلیم
هرروز بخور وزن میگیره

من هر چی دارم میخورم بی تاثیره
بستی دلستر آجیل ماهی آبگوشت
تازه دو روزه لیدی میل داده ببینم الان چی میشه

سوال های مرتبط