من خودم از اول بارداری اصلا وزن اضافه نکردم دوکیلو هم کم کردم دکتر بهم پودر لیدی میل داده ده روز میشه دارم میخورم بعدش اخر ماه برم ببینم رو وزن بچه هم تاثیر گذاشته یا نه
نی نی منم ۲۵۰۰ هست اما دکتر گفت وزنش خوبه ماه ۹ بیشتر وزن می گیره
منم می خورم هفتهی دیگه برم ببینم تاثیری داشته یا نه، به نظرم شما هم بخور خوردنش ضرری نداره
عزیزم طبق این عکس وزن نی نی تون تو این هفته نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.