خواهرم با لیدی میل ۴۲۰۰ بود بچش
شما هفته های آخر هستید جنین از این به بعد بهتر رشد میکنه
کباب و مغزیجات مخصوصا بادام درختی
و بستنی بخورید
عزیزم تو ۳۶ هفته خوبه دیگه نرماله وزنش خوده گهواره هم تو ۳۶ هفتگی وزن نرمال جنین رو ۲۶۰۰ زده
زیاد خودتونو درگیر وزن نکنید
بچه با وزن بالا هم زیاد خوب نیست بستری میکنن
ماست یونانی بخور ی سطل کمتر از یک هفته تمومش کن
لیدی میل روزی سه بار بخور
امگا 3هم هفته سه بار بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.