۷ پاسخ

باز خوبه واسه من ۲۱۰۰ بود والا همه چی هم میخورم وزن نمیگیره

غذاهاتو اکثرا کبابی کن بجای خورشت ، هروزم یدونه تخم مرغ بخور

ماکارانی اگه قند نداری .حلیم بدون دارچین.ابگوشت

حلیم و بادام درختی و مویز ، شیر روزانه ۲یا ۳ لیوان،ماهی سالمون

حبوبات

کباب بره دکتر گفت بخور

کله پاچه و ابگوشت حلیم آجیل تخم مرغ صبح ها و شب شیر بخور

سوال های مرتبط