باز خوبه واسه من ۲۱۰۰ بود والا همه چی هم میخورم وزن نمیگیره
غذاهاتو اکثرا کبابی کن بجای خورشت ، هروزم یدونه تخم مرغ بخور
ماکارانی اگه قند نداری .حلیم بدون دارچین.ابگوشت
حلیم و بادام درختی و مویز ، شیر روزانه ۲یا ۳ لیوان،ماهی سالمون
حبوبات
کباب بره دکتر گفت بخور
کله پاچه و ابگوشت حلیم آجیل تخم مرغ صبح ها و شب شیر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.