۴ پاسخ

طبیعی هستی هنوز تازایمان وقت داری
چیزایی که‌وزن میده ب جنین استفاده کن
حلیم.. سوپ پای مرغ...بادوم...شیرینی جات....حبوبات پخته که نفخش رو گرفته باشی...موز....شیر و شیربرنج و فرنی

سالم باشه اشکال نداره وزنش کمه بدنیا بیاد بزرگ میشع زودی

مهم نیست مهم سلامتیشه خیلی زود بزرگ میشه ، دختر من ۲/۱۰۰ بدنیا اومد

طبیعی هستی یا سزارین؟

سوال های مرتبط