۱۵ پاسخ

سلام عزیزم من مشاوره تغذیه هستم
فلافل خانگی و لوبیا پلو و فرنی بادام و حمص و ماست یونانی و نخواب برای وزن جنین مناسب هست

مال منم ۳۶هفته همین قد بود ۳۳۵۰ب دنیا اومد

اره بخور خیلی خوب منم بچم وزنش کم بود دوماه آخر روزی دوتا لیوان میخوردم

سمنو خیلی خیلی خوبه

وزنش نرمال که

من پسرم ۲۶۰۰ به دنیا اومد
نگران نباش مشکلی نداره که
واسه شما تا به دنیا بیاد ۳ هم رد کرده انشالله

وزنش عالیه عزیزم

وزنش نرماله که

وااا مگه چقد میخوای باشه😐

عزیزم کم نیست که شما هم ۳۶ کامل نیستی ۳۵ هفته و چند روزی که برنامه زده ۳۶
تا موقع زایمانت ۳ و خوردی میشه

اره تاثیر داره روزی دوبار هر بار دوپیمانه بخور وزن میگیره

من دخترم بدنیا اومد ۲۶۰۰ بود

۲۶۰۰ خوبه دیگه ۱۰۰ گرم کلا کمه که اونم سونو ها خطا میدن

وزنش خوبه که عزیزم

منم امروز رفتم ۱۸۰۰ بود سوال منم هست میتونم بدون نسخه بخرم استفاده کنم تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد