۵ پاسخ

کاکائو

میگن موز خوبه

من کاکائوی میخورم با شیر خوبه مزه شیر کاکائو میده

کاکائو طعم شیر کاکائو داره که من دوست ندارم توت فرنگیش هم دوست نداشتم
وانیلی و موزی رو بیشتر از همه دوسش داشتم

موزی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهسا مامان مهسا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی