من طعم موز خریدم اصلا دوست ندارم
قیمت365تومان بود
من کاکائو میخوردم با شیر و یه حبه قند مزه شیرکاکائو میداد
من توت فرهنگی خریدم خوب بود بریز تواب اگه تونستی باشیر هم میشه خوردگی خیلی سنگین میشه ممکن معد اذیت بشه
من کاکائو میخریدم میرختمتو شیر خیلی خوشمزه بود مثل شیر کاکائو میشد
سلام عزیزم من دیشب خریدم کاکائویی ولی وقتی با آب قاطی میکنم خوشمزگیش کم میشه ولی دیگه مجبور خوردم
برای چی خوبه
کاکائوش خوشمزه
قیمتشم ۲۴۵فک کنم دوماه پیش گرفتم
من موز گرفتم یه قوطی خوردم
مزه اش بد نبود قابل تحمل بود
انگار شیر موز پاکتی میخوردی
توت فرنگی مزه شربت سرماخوردگی میده
میگن کاکائو خوشمزه تره
من موز بودم..
من توت فرنگی وموز خریدم از هردو خوشم اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.