خانوما لیدی میل چه طعمی بخرم؟

۱۲ پاسخ

من وانیلی رو خیلی دوست دارم

من توت فرنگی میخوردم موزش بده شکلاتشم خوبه

من موزیشو دوس دارم
کاکائو رو ب بدبختی میخوردم

کاکائو یی نخر فقط 🤑

من کاکائویی خوردم خوب بود

کاکائویی خوبه
این سری موزی گرفتم بدم میاد

موزی خوشمزه س و شیرینی زیادی نداره ک دل آدمو بزنه

موزی از همه خوشمزه تره و طعم طبیعی داره چ با اب چ باشیر بخوریش مزش خوبه

میگن شکلاتی خوبه

ولی شکلاتی بهتره

اگه دوس نداری من شنیدم توت فرنگی هم خوبه

شکلاتی

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ملورین و پسری مامان ملورین و پسری هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ونهم بارداری