من وانیلی رو خیلی دوست دارم
من توت فرنگی میخوردم موزش بده شکلاتشم خوبه
من موزیشو دوس دارم
کاکائو رو ب بدبختی میخوردم
کاکائو یی نخر فقط 🤑
من کاکائویی خوردم خوب بود
کاکائویی خوبه
این سری موزی گرفتم بدم میاد
موزی خوشمزه س و شیرینی زیادی نداره ک دل آدمو بزنه
موزی از همه خوشمزه تره و طعم طبیعی داره چ با اب چ باشیر بخوریش مزش خوبه
میگن شکلاتی خوبه
ولی شکلاتی بهتره
اگه دوس نداری من شنیدم توت فرنگی هم خوبه
شکلاتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.