من کاکائو گرفتم بد نیست
موز خوشمزه تر هست
کاکاعو باشیر خیلی خوشمزس
موز با شیر حل میکنم میکنم خوبه ولی کاکائو نگیر 🤮🤮
کاکائو گرفتم خوب نبود . ولی توت فرنگی دو سری دارم تکرار میکنم از بس خوبه
کاکائوشو دوس ندارم خریدم
موزی و کاکائو
وانیلیشو نخر اصلا
موز با شیر میخورم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.