هر طعمی از لیدی میل گرفتید وانیل نگیرید، مزه شیر فاسد میده 🥴

۹ پاسخ

من وانیلی میخورم والا خیلی خوشمزس 😐😐

اشغاله وانیل بخدا منکه بالا اوردم

کاکائوش خوبه

فقط کاکائو عالیه از عطرر وطعمش

موزش عالیه

منم وانیلی گرفتم اصلا طعمش رو دوست ندارم🫠

ممنون 🥰

من کاکاعویی میخورم
چند ساعت تو یخچال می‌زارم بعد میخورم خوشمزست

برامن موزه میگن کاکائویی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ملورین و پسری مامان ملورین و پسری هفته سی‌وششم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان 🎀آتی💗💗 مامان 🎀آتی💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 روزهای ابتدایی تولد