من وانیلی میخورم والا خیلی خوشمزس 😐😐
اشغاله وانیل بخدا منکه بالا اوردم
کاکائوش خوبه
فقط کاکائو عالیه از عطرر وطعمش
موزش عالیه
منم وانیلی گرفتم اصلا طعمش رو دوست ندارم🫠
ممنون 🥰
من کاکاعویی میخورم
چند ساعت تو یخچال میزارم بعد میخورم خوشمزست
برامن موزه میگن کاکائویی هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.