چقدر این لیدی میل بد مزه اس. مزه آهن میده 🥵🥵🥵🥵

۱۱ پاسخ

اتفاقا من کاکائو یشو با اب یخ میخورم خیلی خوشمزش

من توت فرنگیشو میخورم خیلی بد نیس
داروئه دیگه تفریحی که‌نمیخوری یه نفس بخور بره

من یه قوطی کاکائویی ک خوردم مزه شیر کاکائو میداد ولی دیشب ک رفتم بگیرم وانیلی داشت بنظرم وانیلی خیلی خوشمزه تره

من وانیلش رو میخورم با شیرکاکائو و شیر قاطیش میکنم،مزه اش قابل تحمله

وای دقیقا موزیش از همه بدتره😂🤢

طعم موزی بخور یکی دوتا خرما هم همراهش بخور یکم شیرین بشه عزیزم❤️❤️

وای دقیقا من که هرموقع میخوردم بالامیاوردم

وای وای اصن بوش🤢
حتی بوش هم حالت تهوعه

متنفرم ازش همین الان بزور خوردم 😭🤢

چه مزه ایشه؟

چه طعمیه

سوال های مرتبط

مامان ببجیم مامان ببجیم روزهای ابتدایی تولد
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی