اتفاقا من کاکائو یشو با اب یخ میخورم خیلی خوشمزش
من توت فرنگیشو میخورم خیلی بد نیس
داروئه دیگه تفریحی کهنمیخوری یه نفس بخور بره
من یه قوطی کاکائویی ک خوردم مزه شیر کاکائو میداد ولی دیشب ک رفتم بگیرم وانیلی داشت بنظرم وانیلی خیلی خوشمزه تره
من وانیلش رو میخورم با شیرکاکائو و شیر قاطیش میکنم،مزه اش قابل تحمله
وای دقیقا موزیش از همه بدتره😂🤢
طعم موزی بخور یکی دوتا خرما هم همراهش بخور یکم شیرین بشه عزیزم❤️❤️
وای دقیقا من که هرموقع میخوردم بالامیاوردم
وای وای اصن بوش🤢
حتی بوش هم حالت تهوعه
متنفرم ازش همین الان بزور خوردم 😭🤢
چه مزه ایشه؟
چه طعمیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.