از تجربه های ازمایش گلوکز بگین🥵🥵

تصویر
۱۳ پاسخ

این آزمایش چه هفته ای و برای کیا انجام میشه
دربارش نمیدونم هیچی☹️

برو تایپک امروز منو بخون

برامن خوب بود. بعدش ن تهوعی داشتم ن چیزی. ولی جوابش اومد قندم کمی بالا بود. ولی علائمی نداشتم. ک حالم بد بشه و سرگیجه بگیرم

خوبه شربت است
من بارداری قبلیم پودر قند تو این لیوان ها هست مثل لیوان های آیس پک ها تو اون ها بود با آب قاطی کردم اینقدر شیرین بود ک جون دادم خوردمش

والا من هیچی نفهمیدم شربتش خوش طعم بود تهوع اینام نداشتم فقط چون ناشتا بودم یکم احساس خستگی سستی میکردم

چرا برا بعضی خانما رنگ اون محلول نارنجی ولی برا من سفید بود

حالم خیلی بد شد سرگیجه شدید و حالت تهوع و تاری دید گرفتم
جوابش اومد دیروز قندم بالا بود

افتضاح بود از گشنگی سرگیجه گرفتم بزور خودمو نگه داشتم ک بالا نیارم

خوب بود اونطوری که میگفتن بدمزه و فلانه نبود

فقط هر یک ساعت الافی تا دوباره برب آرمایش بده

شربت که خوش طعمه
اینکه بعدش تهوع میگیری و نباید بالا بیاری سخته

فقط میتونم بگم عالی بود مخصوصا شربت 😂😋

عالی بود انقدر خوشم اومد الان باز دلم میخواد شربت و

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🎀آتی💗💗 مامان 🎀آتی💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی