۱۵ پاسخ

ما قراره درد زایمانو تحمل کنیم یعنی از درد زایمان بدتره؟نیست ک

من دستم مثل سنگ شد دو سه روز بشدت درد میکرد بعدش خوب شد

من امروز زدم. اصلا درد نداشت و نداره.خودمو آماده کرده بودم برای درد شدید😂

من ۲۸ هفته زدم هیچی نفهمیدم

من بهداشت انقدر زنگ زده بیا بزن نرفتم 😂
حالا واقعا واجبه ؟؟؟؟

یکم دستت درد میگیره تا سه روز

نه بابا موقع زدنش ک فقط در حد یه درد خیلی کمه کاملا قابل تحمله اصلا زیاد نیست راحت راحت
من امروز صبح زدم
الانم فقط یکم سنگینه و یکمم حس درد داره
ک قابل تحمله چیز خاصی نیست

منم قراره فردا بزنم خداکنه زیاد درد نداشته باشه

نه درد آنچنانی نداره البته من تحمل دردم بالاست،😍😍

من دیروز زدم هنوزم درد می کنه دستم

کزاز مگه الان میزنن
منو 15سالگی زدن برا ثبت نام دبیرستان
و حتی عقدمون لازم بود زده باشیم
بعد نه گلم اصلا درد نداشت برا من ـ

نه بابا، من یکم دستم درد میکرد بعدش کمپرس سرد گذاشتم خوابیدم بیدار شدم خوب شده بود، حالا ممکنه بعضیا بهتر یا بدتر باشن بستگی داره در کل چیز ترسناکی نیست

یه سوزن کوچیکه

حتما باید زد ؟ من نمیدونم کسی چیزی بهم‌نگفته

من زدم دیروز نه درد خاصی نداره
فقط کمی دست سنگین میشه

سوال های مرتبط

مامان 🎀آتی💗💗 مامان 🎀آتی💗💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی