خانوما لیدی میل چ طعمی میخورین‌راظی هستین

۱۱ پاسخ

من طعم وانیلی موزی کاکائویی و توت فرنگی همشو خوردم اوکی بودم با همش بجز وانیلی چون مزه اون ویتامین ها توش واضح مشخصه حالمو بد میکرد🥲

کاکائو میخورم خوبه بد نیست

وانیلی دوست نداشتم توت فرنگی کاکائویی بد نبود موزی امتحان نکردم

کاکائو با شیر خوبه

من کاکائو میخورم خوبع

موز و کاکائو

کاکائو

من کاکائو گرفتم اصن خوب نیس

کاکاعوو باشیر میخوردم حسش نمیکردم بده

من که طعم کاکائویی میخورم وای خیلی حالم بد میشه🤢

اکثرا وانیلی و کاکائویی گفته بودن بستگی ب ذائقه ات داره

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهسا مامان مهسا هفته سی‌وچهارم بارداری
🌼نازگل🌼 🌼نازگل🌼 قصد بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی