من طعم وانیلی موزی کاکائویی و توت فرنگی همشو خوردم اوکی بودم با همش بجز وانیلی چون مزه اون ویتامین ها توش واضح مشخصه حالمو بد میکرد🥲
کاکائو میخورم خوبه بد نیست
وانیلی دوست نداشتم توت فرنگی کاکائویی بد نبود موزی امتحان نکردم
کاکائو با شیر خوبه
من کاکائو میخورم خوبع
موز و کاکائو
کاکائو
من کاکائو گرفتم اصن خوب نیس
کاکاعوو باشیر میخوردم حسش نمیکردم بده
من که طعم کاکائویی میخورم وای خیلی حالم بد میشه🤢
اکثرا وانیلی و کاکائویی گفته بودن بستگی ب ذائقه ات داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.