دوستانی که از لیدی میل نتیجه گرفتن چه زمانهایی مصرف می کردین؟؟؟ و چه طعمی؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید شما آمپول ریه زدین بستری شدین
بعد تزریق مشکلی پیش نیومد؟؟؟

روزی یکبار
طعم توت فرنگی

من روزی یک بار هنوز دوهفته نشده برم سنو ولی وزن خودم تا الان نیم کیلو رفته بالا

روزی دوبار
کاکایوئی

وزن نینی چقدر بود تو سونو؟؟

سوال های مرتبط

مامان ❤کوچولوی ناز💙 مامان ❤کوچولوی ناز💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم مامان پسرم هفته چهلم بارداری