لیدی میل چه طعمی خوشمزه اس بگیرم کاکائویی خوبه؟

۱۰ پاسخ

بنظرم سلیقه ای من‌وانیلی خوردم خیلی بد بود

منم میتونم بگیرم بخورم یا باعث نمیشه خودمم چاق بشم؟

تو این هفته دکترت بخت گفته لیدی بخوری؟

من موزی می‌گرفتم

هیشکدووووومش حالم بهم زنه کلا

لیدی میل خوبه بخوریم؟؟

من کاکائویشو دوست نداشتم مژه اهن میداد وانیلی و موزی باز بهتر

ببین چ دوست داری دگ من موزی دوست داشتم

من موز گرفتم

اره کاکائویش خوشمزه تره

سوال های مرتبط

مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری