من کاکاعویی درست میکنم میزارم یخچال سرد بشه میخورم
حالا تاثیری داره رو وزن نینی
من کاکائو گرفتم ولی با آب مزه بدی داره
حالا میخام با شیر امتحانکنم
من همه طعماشو دوس داشتم
کاملا سلیقه ایه🙁
هرکی یچیزی میگه
من توت فرنگی دوست داشتم
فقط باید با آب بخوری
موزی گرفتم خوبه
وانیلی و کاکائو یی خوبن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.