۴ پاسخ

موزی بنظرم خوب بود کاکائواصلانتونستم ولی موزی باآب سردعین شیرموزه

اگه از طعم شیر خشک خوشت میاد وانیلیش عاااالیه من خیلی دوست داشتم

منم توت فرنگی خوبه مزش

کاکائو مال من کاکائو خیلی خوشمزس مثل شکلات داغ میمونه

سوال های مرتبط

مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 روزهای ابتدایی تولد