۱۱ پاسخ

من وانیلی میخورم خیلیم دوسش دارم و عالیه ب نظرم

هیشکدوم مزه زهرمار میده

من سری قبل وانیلی گرفتم خیییلی بد مزه بود
الان موزی گرفتم وای عااالیع😋

من طعم‌موزی میخورم خیلیم خوشمزس

کاکائوش خوبه من دارم میخورم ولی موزم میگن خوشمزس

من کاکائو خوردم خوشمزه بود

کاکائو

کی میخورین
دکترتون بهتون گفته یا خودتون میخورین ؟

کاکائو بوهم نمیده اصلا بوی کاکائو میده
وانیلی میگن خیلییییی بوی آهن میده
من کاکائو با آب جوش میخورم خیلی راحت

من نخوردم ولی بنظرم شکلاتی با شیر کاکائو قاطی کن بخور

میگن کاکائویی خوشمزه تره

سوال های مرتبط

مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وسوم بارداری