از دکترت بپرس که از چند وقتگی میتونی بخوری
روی وزن مادر زیاد تاثیر نداره بیشتر برا جنینه اونم فک نکنم چاق کنه رو ویتامین های بچه موثره من کاکائویی خریدم چون بچم قرار ۷ماهه به دنیا بیاد خریدم اما نمیدونم خیلی موثره یا نه
از کی میتونیم بخوریم من ۲۰ کیلو کم کردم دیگه دارم میمیرم😐
نه کاکا ئویی خوبه
برای من وانیل بهتر بود،ولی تاثیری نداره،من قوطی قوطی میخوردم،وزن بچم ۲/۷۵۰ 🙂
شنیدم توت فرنگی
من شنیدم موزی بهتره
سوال منم هست چون منم اصلا وزن اضافه نکردم میخام بخورم مولتی میخورم تاثیر نداره برام .... ولی میگن از هفته های بالا مثلا بیست و هشت و سی اینا میخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.