از دکترت بپرس بسته به شرایطت میگه چه پودر پرتئینی مصرف کنی
32هفته به بعد وزن گیری جنینه بعد اون بخور ترومام خوبه ولی گیر نمیاد
ترومام اصلا پیدا نمیشه🥴
البته برای هفته شما زوده و باید طبق دستور پزشک باشه
من لیدی میل استفاده میکنم و راضی ام هیچ مشکلی هم برام پیش نیومده و بچه هم وزن گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.