خانما پودر لیدی میل خوبه یا ترومام؟؟؟

۵ پاسخ

از دکترت بپرس بسته به شرایطت میگه چه پودر پرتئینی مصرف کنی

32هفته به بعد وزن گیری جنینه بعد اون بخور ترومام خوبه ولی گیر نمیاد

ترومام اصلا پیدا نمیشه🥴

البته برای هفته شما زوده و باید طبق دستور پزشک باشه

من لیدی میل استفاده میکنم و راضی ام هیچ مشکلی هم برام پیش نیومده و بچه هم وزن گرفته

سوال های مرتبط

مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۴ ماهگی
مامان 🐥🐥رنگی مامان 🐥🐥رنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی