به نظرتون پودر لیدی میل بگیرم یا ترومام بهتره؟

۴ پاسخ

برای چیه ای پودر ها

خاصیت دو تاش یکی هست من پرسیدم
از دو نوعش خریدم گیر نمیاد درست

نمیدونم کدوم بهتره، ولی اگر لیدی میل گرفتی کاکائویی بگیر با شیر و موز و بادوم مخلوط کن، ترکیبش میشه مثل ایس پک شکلاتی، خیلی خوشمزه میشه.
خاصیتش هم از چت جی پی تی پرسیدم گفت از بین نمیره فقط ممکنه به سری از ویتامیناش مثل اهن دیرتر جذب بشه

از چندهفته دکتر گفت بخوری عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان سِپنتا مامان سِپنتا ۹ ماهگی
مامان 🐥🐥رنگی مامان 🐥🐥رنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۴ ماهگی
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری