بچه ها ب نظرتون لیدی میل بهتره یا ترومام

۴ پاسخ

من تا الان تقریبا ۳ قوطی لیدی میل خوردم ولی به نظر خودم خیلی تغییری نکرده نی نی

عزیزم انشالله رفتی بگو چقدر تاثیر داشته که منم بگیرم بخورم

اول ۲۸هفته ۱۱۰۰بود
ک پودر وخودم خریدم خوردم
اللن تو نوبتم واسه سونو ببینم چقده
آخه تو یکماه بخودم ۳کیلو اضافه کرد،نی‌نی رم تو سونو میگ اللن

میگن ترومام
من دوتاشو خوردم ،ترومام بیشتر وزن داد

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان سِپنتا مامان سِپنتا ۹ ماهگی
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۴ ماهگی
مامان 🐥🐥رنگی مامان 🐥🐥رنگی هفته سی‌ویکم بارداری