لیدی میل بهتره یا ترومام ؟ کدوم کمتر ب مادر وزن میده ؟

۷ پاسخ

بجای اینا اجیل و پروتیین مصرف کن وزن بگیره بچه

از دکترت باید حتما بپرسی منم میخاستم بخورم اما دکترم نذاشت

من دکترم بهم لیدی میل داد ولی دکتر داروخونه گفت اینترامیل خیلی بهتره

من دوهفته خوردم خودم وزن اضافه نکردم ولی ۴۰۰ گرم اومد رو بچم .لیدی میل وانیلی گرفتم با شیر و موز میکس کردم .گردوهم میتونی بزاری توش .اصلا بدمزه نبود .من ازاول باشیر خوردم شاید بااب بدمزه باشه .ولی مزه شیرموز میده کامل

لیدی میل قند نداره؟

من از لیدی میل نتیجه گرفتم

من ترومام استفاده نکردم ولی لیدی میل خیلی بدمزه اس🥲

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان سِپنتا مامان سِپنتا ۹ ماهگی
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۵ ماهگی
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی