۷ پاسخ

طعم موزی و کاکائویی خوشمزه اس قابل تحمل مزه اش ولی وانیلی اصلاااااا نمیشه خورد با آب خنک میخورم من

چند بار در روز میخورید من یه بار میخورم

دماغمو میگیرم یه نفسه میخورم آخرش هم عوق میزنم 😂
هیچ جوره خوشمزه نیست

باشیر

من آب جوشیده رو میزاشتم یخچال قشنگ خنک شه اینجوری طعم و مزه اش خیلی حس نمیکردم ک بدم میاد

باشیربخورطعم کاکائو

لباس بچه میفروشم داخل روبیکا کانال دارم خاستی سر بزن قیمتا قیمت حراجیه. ایدی. avinashap11

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری