۱۵ پاسخ

سلام من طعم کاکائویی گرفتم عالی بود بچه م وزنم گرفت

از چند هفته باید بخوریم لیدی میل و
دکتر نوشته براتون؟

من کاکائویی میخورم خوبه ولی نمیدونم وزن داده یا نه یدونه تموم کردم قوتی

لیدی میل رومیخورید میشه همراهش مولتی ویتامین و کلیسیم و اهن وخورد یانه؟؟؟

من وانیلی میخورم

منم وانیلی گرفتم طعمشومیشه تحمل کردولی خییییلی بوی بدی میده🤢😵‍💫

بچه ها وانیلی بهتره

از چند هفتگی میشه خورد؟

دکتر گفت بگیری یا خودت خریدی؟

من که کاکائوشو داشتم تازه خوبش هم هس اما بازم بدم میومد، به زور تمومش کردم یه قوطی رو

میشه لطفا یکی عکسشو بفرسته بگیرم اخه نت ها قطعه نمیتونم عکس بگیرم

خدایی خیلی بدمزس منم کاکوئو گرفتم اما ته تهش بد مزس

عکسشو دارید ببینم

من کاکائویی گرفتم دارم استفاده میکنم
خوشمزس

من هم موزی هم وانیل و کاکائو دارم میخورم همش خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد سینا🩵 مامان محمد سینا🩵 ۷ ماهگی
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری