من موزی گرفتم خوشمزه است شاید این بدع
خوشمزس که
من لیدی میل میخورم نفخ شدید و یبوست میشم
فقط موزی قابل تحمل
منم دقیقا همینو میخورم خیلیم خوبه اصلا بدمزه نیست مث شیر کاکائوع
با شیر و موز و یه کوچولو بستنی و 2 پیمانه لیدی میل کاکائویی میریزم مخلوط کن کامل مخلوط سه میخورم خوشمزه اس خیلی
وانیلی همه میگن بدمزست ولی مزه شیرخشک و بیسکویت میده خوشمزه بود
من با شیرو بستنی قاطی میکنم
همین طعمشو با شیر ولرم بخور مزه بیسکوییتو شیرکاکائو میده
وقتی میخوری دماغتو بگیر ی سر بخور اصلا مزشو حس نمیکنی
با بستنی وانیلی قاطی کن قابل تحمل نیشه
اره بدمزس ولی واقعا موثره حتما بخور عزیزم، قشنگ حلش کن تو آب و ی نفس سر بکش مزه مزش نکن بعدم ی کوچولو آب خنک بخور روش مزش بره
نخوردمممم من ی قوطی ب زور خوردم دومی و سر اولین لیوان بالا اوردم و همونو پر انداختم سطل اشغال
جون و دلم بالا اومده بود
خب طبق تجربه م ک همه طعم ها رو امتحان کردم باید بهت بگم بهترینشون موزی ک متاسفانه من دیر کشفش کردم 😂انگار اب میخوری راحت
با اب سرددد بخور یکم بهتره
خیلییییی🤢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.