خانما لیدی میل که خیلی بدمزس 🤢🤢
چجوری میخورین

تصویر
۱۶ پاسخ

من موزی گرفتم خوشمزه است شاید این بدع

خوشمزس که

من لیدی میل میخورم نفخ شدید و یبوست میشم

فقط موزی قابل تحمل

منم دقیقا همینو میخورم خیلیم خوبه اصلا بدمزه نیست مث شیر کاکائوع

با شیر و موز و یه کوچولو بستنی و 2 پیمانه لیدی میل کاکائویی میریزم مخلوط کن کامل مخلوط سه میخورم خوشمزه اس خیلی

وانیلی همه میگن بدمزست ولی مزه شیرخشک و بیسکویت میده خوشمزه بود

من با شیرو بستنی قاطی میکنم

همین طعمشو با شیر ولرم بخور مزه بیسکوییتو شیرکاکائو میده

وقتی میخوری دماغتو بگیر ی سر بخور اصلا مزشو حس نمیکنی

با بستنی وانیلی قاطی کن قابل تحمل نیشه

اره بدمزس ولی واقعا موثره حتما بخور عزیزم، قشنگ حلش کن تو آب و ی نفس سر بکش مزه مزش نکن بعدم ی کوچولو آب خنک بخور روش مزش بره

نخوردمممم من ی قوطی ب زور خوردم دومی و سر اولین لیوان بالا اوردم و همونو پر انداختم سطل اشغال
جون و دلم بالا اومده بود

خب طبق تجربه م ک همه طعم ها رو امتحان کردم باید بهت بگم بهترینشون موزی ک متاسفانه من دیر کشفش کردم 😂انگار اب میخوری راحت

با اب سرددد بخور یکم بهتره

خیلییییی🤢

سوال های مرتبط

مامان نینی💗 مامان نینی💗 ۶ ماهگی