۵ پاسخ

من با شیر موز ت مخلوط کن یکم عسل خرما و مغز و هرچی دیگه هم باشه میریزم بستتی خامه خلاصه معجون میشه خیلی خوشمزه طعم کاکائویی ی پیمانه سر پر آخر شب روزی ی بار

بعد از ناهار با آب جوش سرد شده تقریبا ملایم

باشیرسردقاطی میکنم میخورم دوپیمانه ظهراینامیخورم دکترم گفت زمانش مهم نیست فقط درروزدوپیمانه بخور

من اخرشب با شیر میخوذم

عصرا با آبجوش حل میکردم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان نینی💗 مامان نینی💗 ۶ ماهگی
مامان محمد مهراد دُخی مامان محمد مهراد دُخی ۱۰ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان نمک مامان نمک روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی