۱۴ پاسخ

من باشیر سرد میخورم

من باشیر سرد میخورم

ولرم باید باشه اگه گرم باشه خراب میشه

میشه ما بخریم بخوریم

آب گرم باعث میشه که موادش یه جورایی بسوزه یعنی چطور بگم می بره
ولرم خیلی بهتره هم مزش هم حل میشه قشنگ ولی با آب سرد خیلی بد مزه میشه نمیشه خورد

لیدی میل با طعم موز وزن خوبی به بچه میده

وزن نینی چقده مگه؟

به نطرم فست میل وانیلی خیلی خوشمزه تره...لیدی میل کاکائویی گرفتم به زور نصفش خوردم

من با شیر اگه نباشه با اب معمولی تصفیه

من با شیر می‌خوردم خیلی دوست داشتم کاکائویی

من با آب ولرم رو به خنک میخورم

من با اب سرد میخورم

من با شیر ولرم میخورم

من میزارم اب جوش بیاد بعد خاموش میکنم یکم که ولرم شد درست میکنم میخورم

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نینی💗 مامان نینی💗 ۶ ماهگی